torstai 22. marraskuuta 2012

Pilvimanikyyri


Golden Rose - 101 
Wild Shine - French White Creme
Models Own - Blooming Pink

Mulla on taas vaihteeks kuumetta. Näin kun ei muutakaan tekemistä ole niin päätin lakkailla kynsiä. Oon nähny monessa blogissa näitä pilvimanikyyrejä täs syksyn aikana. Kamera tallensi värit oikein kerrankin, joten päätin tänne postata nämä kynnet. Tietysti noin vaaleassa kuvassa näkyy joka ikinen pikkuvirhe, mutta ei voi mitään. Mun olis varmaan kannattanu käyttää eri lakkaa tuossa valkoisessa, koska mun wild shinen lakka on jo aika aikansa nähnyt eli tosi lähelle loppu. Ja kuten normaalia lakat alkaa paakkuuntua pikkuhiljaa mitä enemmä sitä käyttää, ilmaa pakostakin menee purkkiin. Valkonen lakka on ollu jo kauan mun ostolistalla, mutta sen osto on sitten aina jäänyt, kun oon kattonu lakkoja niin aina silmät kiinnittyy johonkin ihanan pirteisiin hileisiin ja niin se valkonen unohtuu. Nyt aion oikeasti etsiä jostain ihan kokonaan valkoisen lakan, ilman mitää shimmeriä. Se on nyt päätetty! 
Mitäs tykkäsitte kynsistä ? :)

4 kommenttia: