tiistai 31. maaliskuuta 2015

Minttua kevääseen ja uusi yhteistyökumppani

Kuten tarkka silmäisimmät pistikin jo merkille viime postauksia lukiessa, että blogini sivubanneriin on ilmestynyt Born Pretty Storen alennuskoodi. Eli siis Alicia laittoi mulle pari kuukautta sitten viestiä, että haluaisinko ryhtyä heidän kanssaan yhteistyöhön. Hetken mietittyäni suostuin tarjoukseen! Blogini alennuskoodi on siis AHAH10, jolla saatte -10% pois tuotteista, kun tilailette kaupasta. Ja jos mun alennuskoodilla tilataan 10 kertaa, niin saan tänne teille arvonnan järjestettäväksi! Itse en hyödy linkkien klikkailusta tai tilauksista milläänlailla, joten huoletta voitte käyttää. En siis kääri tällä mahti suuria voittoja lompakkooni vaan ihan vapaaehtoisesti olen siis mukana ja ainoa mitä saan ovat nuo koristeet, joita heiltä testaan. :)



Ensimmäinen tuotteeni on siis nämä 'mustat' strassit, jotka eivät kyllä ole mustia kuin pohjista. Nämä on aika vekkuleita kavereita, sillä eri valoissa ne näyttää, joko sinisiltä, vihreiltä, kultaisilta, pronsseilta tai jopa vaaleanpunaisilta. Isoimmat strassit olivat omilla hyvin kapeilla kynsilläni hiukan kömpelön näköiset, mutta se johtuu täysin minun todella kaarevista kynsistäni. Harmillisesti myöskään en omista kynsiliimaa, joten nämä ei minulla kauaa menossa pysyneet. Olen kuitenkin varma, että nämä pysyvät paljon paremmin kynsiliiman kanssa. (Pitäisi ostaa itsellekin se liima...) Strasseihin pääset tästä!


Kaikissa muissa kynsissä paitsi nimettömissä pohjalla on Essien ihana Mint Candy Apple, joka on kyllä parhaimman laatuinen minttu creme, jota olen testannut. Se on myös juuri sopivan värinen, ei liian vihreä tai liian sininen vaan juuri se täydellinen minttu. Kaksi vaivatonta kerrosta riittää täyteen peittävyyteen. Nimettömissä tosiaan Gina Tricotin Black Multiglitter, joka on aika perus kauraa nykyään mun skittleteissä. Kaksi kerrosta peittää silläkin. 

Käytetyt lakat:
Gina Tricot - Base Coat
Essie - Mint Candy Apple
Gina Tricot - Black Multiglitter
Wet'n Wild - Black Creme


Mitäs mieltä ootte kynsistä? :)

12 kommenttia:

  1. Niiin ihanat kynnet! En olekaan ikinä yhdistäny minttua ja mustaa, mut pitänee kokeilla, kun niin kivalta näyttää! ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Musta ja minttu sopi kyllä omastakin mielestä hyvin yhteen!

      Poista
  2. Tosi kivat kynnet=) Mulla on kans tollaisia "mustia" strasseja, mutta mulle se sopii paremmin kuin hyvin, koska musta ei oo oikein lempparivärejä kynsillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Noi strassit on kivan erilaisia, kun omaavat niin montaa eri väriä eri valoissa.

      Poista
  3. Oijoi, tosi ihastuttavat lakkaukset! Nuo strassit tuo kivaa särmää tällaisiin kynsiin :)

    Onnea uudesta yhteistyökumppanista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! :) Tykkäsin kanssa noiden strassien tuomasta särmästä lakkauksissa.

      Poista
  4. Ihana lakkaus! <3 Kivat värit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! <3 Värit miellytti kyllä itseäkin. :)

      Poista